May 30, 2013

3 in 1 life




bismillah.. sungguh exam kali ni sangat memental kan kepala dah seluruh jasad.

pengalamn yang aku lalui kali ini x sama dengan pengalaman mode exam sblum.

sebelum ni nak exam, kerja studi jerr.. celik mata, studi, lps mkn studi, .. sbb last minute punye kerja.

tp kali ni hidup sebagai yg menanggung tanggung jawab sbgai suami, pelajar & pekerja, 3 in 1, sangat memberikan ku pengalaman yg berharga.. kira bg aku, x smua pelajar & x semua perkerja dapat lalui pengalaman yg sama dgn aku lalui.

Sebagai manusia biasa, aku jaga ade masa2 yg stress jgk. namun, cara paling senang nk hilang stress, duduk dengan isteri.

soal kewangan sebagai hidup seorg pelajar bagi aku setakat ini, bukan lah masalah yg besar sgt. tp klau xde sumber atau usaha, akan mnjadi besar =P Alhamdulillah, setakat ini semua nye cukup, cukup makan, cukup utk bergerak kesana kemari, cukup untuk mmbeli kperluan, nak enjoy sket2 ni pon alhamdulillah, termakbul, cukup..

exam..

bile chek carry mark semester  ni, so far, smua nye memuaskan hati & aku rs agak bnyak improvement dalam semester ni.. aku bkan la student yg pandai & rajin, sbb suke study last minutes, tp aku rs ok lah sem ni berbanding sem sblm2 ni..

ALHAMDULILLAH 'ALA KULLI NI'MAH

mununggu kehadiran little caliph =)


No comments: