June 9, 2011

Contengan Jalanan ....

Contengan Jalanan
Verses
Rooftop Rant
Pelangi
Quartet
Kemilau Mutiara Raudhah

assalamualaikum =) ...

Erm, kat atas tuh sbenarnye tajuk buku2 novel yg lecturer aku bagi dalam 3 minggu yg lepas..
bnyak tuh. haha Thanks to my beloved lecturer, Madam Hidayah...

 

x lupa jgak kpd kawan saya Dino yg tolong belikan sebijik lg CONTENGAN JALANAN.. =)

buku yg madam bgtuh, sedekah kat kawan dah..


erm, siapakah penulis buku2 kat atas ni?
-Hlovate
-Saidatul Saffa

recommended book by my lecturer
-Kemilau mutiara Raudhah..

xtaw knapa dia recommend buku tu utk di baca.. die kata BEST!!
xpe .. nnt aku bc aku bg taw

skg aku dlm proses nak hbs kan CONTENGAN JALANAN..

HLOVATE, siape la die ni?
Laki ke pmpuan?
itu yg kite xtaw..

tp xpe selagi tulisan die menarik, aku akan bc, wlau aku ni x suke sgt membaca.. hi9

my target, nk hbs kan 6 bku2 ni dlm stahun, tp x taw la ..
Kite merancang, Allah menntukan

kenapa buku2 diatas menjadi plihan?
-sbb tulisan@ jalan cerita yg pernah dihasilkan oleh penulis ni menarik
-ini bukan novel cintancintan tanpa hala
-dsbbkan aku knal HLOVATE ni dr ssorg, dan aku nak taw ape yg menarik nye dgn penulisan HLOVATE ni.

erm... bkan rajin nak update blog sbnarnye, cume .... cume... sengaja mnggatal kan tgn nak menulis, x kira la ape dia yg aku rs nak kongsikan, asalkan kerja aku nk x mdatangkan mudarat kat org lain..

harap2 suatu hari nnt aku dpat mnulis tentang perkara yg lbih besar, mutakhir etc.. insyaALLAH

=)

wassalam...

4 comments:

lagenda budak hitam said...

agak2 sapa la yg kenalkan dengan hlovate tu???? macam tau jep.... hahahaha

Aiman said...

haaaa.... teko..

lagenda budak hitam said...

demo jawab doh. haha

Aiman said...

ye eeeee?