September 4, 2011

My Bads-------> siapa & bagaimana aku...

1. aku jenis yg susah memahami orang..

2. aku seorang yg zalim... kpada diri ku.. jua kpada org lain...

3. aku sering lupa... lupa diri.. diri sendiri... lupa kepada orang lain...

4. aku sering lupa pada apa yg aku kata.. kepada ku sendiri, apa yg orang kata...

5. aku x pandai mengambil hati orang... ape lagi menjaga hati orang...

6. aku seorang yg perlahan.. perlahan berfikir... susah memahami sesuatu perkara ...

7. aku sering melukakan hati orang ...

8. aku tiada gaya... tiada penampilan

9. aku sering melarakan org... diri sendiri ape tah lagi

9 diatas, still sket, makin lama aku hidup, makin aku mengetahui ........ msih bnyk lg selain diatas

tlg ... tlg.... tlg...

anggaplah

aku

................ ( )

kpd yg x mengenali  ku.. ini lah sifat aku

kpda yg mengenali, kamu lebih tahu...

ini lah aku...

aiman...

noor aiman bin noor mohamed...




1 comment:

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...

setiap orang ada kekurangan tersendiri aiman..